حضور 6 استارت‌آپ‌ در چهاردهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی
سه شنبه 16 دي 1399 - 08:13:13

ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی با حضور 6 استارت‌آپ «ویترین نت»، «گروتک»، «آناهید»، «ژئوفام»، «سما گستران پالایش» و «پاور اسپری» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،استارت‌آپ «ویترین‌نت» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای بازار اینترنتی تجهیزات صنعتی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 7 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای یک میلیارد تومان درآمد، ثبت تعداد 1617 سفارش، 6.2 میلیون تومان میانگین ارزش هر مشتری و 9.7 میلیارد تومان فروش است. ️ویژگی منحصربه‌فرد این محصول ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان تجهیزات صنعتی با خریداران، کاهش هزینه‌ها، ارائه محصولات متنوع و ارسال به تمام کشور است.
استارت‌آپ «گروتک» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای آبیاری، تغذیه هوشمند و مقرون به صرفه کشت هیدروپونیک ، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 600 میلیون تومان به ازای 26 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای ثبت اختراع محصول، طراحی و ساخت مدار ایزوله ترنسمیترهای EC و PH، طراحی و ساخت پمپ پریستالتیک با دقت و دبی بالا، طراحی الگوریتم‌های کنترل EC و PH و طراحی و کدنویسی سیستم مانیتورینگ و پایش آبیاری و تغذیه است. ️ویژگی منحصربه‌فرد این محصول تهیه محلول غذایی مناسب برای گیاهان کشت شده در گلخانه هیدروپونیک، انجام فرایند آبیاری به صورت اتوماتیک، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری و کیفیت است.
استارت‌آپ «آناهید» سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای طرح توسعه تولید سیستم‌های کنترل مرکزی(فیلتراسیون) آبیاری تحت فشار، دیگ‌های بخار و آب گرم، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 5.8 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای رتبه A در بین تولیدکنندگان کشور از دفتر توسعه روش‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی و یکی از تولیدکنندگان مجاز این بخش در کشور است و مجوز ثبت اختراع 4 محصول در این زمینه را نیز کسب کرده است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول سرعت تصفیه بالا، هزینه‌‌های خرید و نگهداری مقرون به صرفه در مقایسه با سایر سیستم‌های فیلتراسیون و کارآیی بالا در سیستم‌های کنترل مرکزی است.
استارت‌آپ «ژئوفام» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای نرم‌افزار پویشگر تخصصی بهینه آب (بهره‌برداری زمان واقعی) در بخش کشاورزی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 500 میلیون تومان به ازای 15 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای اپلیکیشن موبایل برای ارائه خدمات مرتبط با تخصیص کاربری بهینه کشاورزی، قرارداد با بخش خصوصی در زمینه مدیریت منابع آب و قرارداد همکاری با بخش خصوصی خارجی و همکاری پژوهشی در زمینه پایش نواحی جنگلی مانگرو و تخمین زیست توده و ذخیره کربن در مساحت تقریبی 3000 هکتار از جنگل‌های ماداگاسکار است. ️ویژگی منحصربه‌فرد این محصول امکان نمایش وضعیت الگوی کشت اراضی به تفکیک هر منطقه، امکان نمایش و ارائه مکان‌مند وضعیت منابع آب سطحی و زیر زمینی، امکان ارائه خدمات کاشت، داشت و برداشت در کاربری و الگوی کشت فعلی و حالت بهینه است.
استارت‌آپ «سما گستران پالایش» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای سیستم تصفیه آب فوتوکاتالیستی (نورآب)، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 700 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر دارای موافقت جهاد دانشگاهی با آزمایش نمونه پایلوت است. ️ویژگی منحصربه‌فرد این محصول مصرف انرژی کمتر، قیمت کمتر و سازگار با محیط زیست است.
استارت‌آپ «پاور اسپری» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه مدیریت بهینه مصرف آب، برق و انرژی بود که برای کاهش مصرف برق و افزایش سرمادهی کولر اسپیلت، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 500 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.
این استارت‌آپ در حال حاضر محصول را تولید و در بازار کشور عراق و ایران تست کرده است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول افزایش راندمان و کاهش مصرف برق کولرهای اسپلیت، کاهش هزینه‌ها و افزایش طول عمر کولرهای اسپلیت است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26422/حضور-6-استارت‌آپ‌-در-چهاردهمین-رویداد-جذب-سرمایه-در-حوزه-مدیریت-بهینه-مصرف-آب،-برق-و-انرژی
بستن   چاپ