با هدف جذب متخصصان و فارغ‌التحصیلان در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس
نخستین دوره کمپ اشتغال «کارنو» کار خود را آغاز می‌کند
دوشنبه 15 دي 1399 - 09:55:06

ایران مراسم نیوز: نخستین دوره «کمپ اشتغال کارنو» با هدف جذب متخصصان و فارغ‌التحصیلان در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز و به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مجتبی جباری‌پور، مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اعلام این خبر، هدف از برگزاری این رویداد را طرح تربیت نیروی انسانی کارآمد به منظور ارتقای کیفی کسب و کارها عنوان کرد.

وی در این باره افزود: پارک فناوری پردیس با هدف افزایش توانمندی دانش‌آموختگان دانشگاهی برای جذب در شرکت‌های دانش‌بنیان و به طبع آن افزایش توان و بازدهی این شرکت‌ها، کمپ اشتغال کارنو را طراحی کرده است.

مدیر کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس تاکید کرد: کارنو یک برنامه آموزشی بر پایه فرصت­‌های شغلی ارائه ­شده از سوی کارفرمایان است و متقاضیان حضور در این برنامه در صورت دریافت پذیرش، در این دوره شرکت خواهند کرد.

جباری‌پور تصریح کرد: پذیرش فرد بستگی به این دارد که تیم اجرایی کارنو و کارفرما، متقاضی را متناسب فرصت شغلی اعلام شده، تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه مدت زمان این دوره حداکثر 2 ماه خواهد بود، اظهار داشت: طی این دوره افراد شرکت­ کننده هم‌زمان با گذراندن دوره‌­های آموزشی تئوری و عملیِ مهارت‌­های نرم، در انجام پروژه­‌های واقعی مشارکت می‌کنند؛ همچنین این دوره فرصتی برای تشخیص ظرفیت­‌ها و توانمندی‌­های فرد جهت حضور در فضای کاری است؛ ضمن آنکه کارفرمایان نیز با رصد توانمندی­‌های افراد نسبت به جذب و به‌کارگیری آن­ها اقدام خواهند کرد.

مدیر کل ترویح و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک پردیس ادامه داد: کمپ اشتغال کارنو سعی می‌کند خلأ آموزشی مهارت­‌های نرم را برای شرکت‌کنندگان برطرف کرده تا بتوانند در هر جایگاهی از یک کسب‌وکار، مؤثرتر و مفیدتر واقع شوند؛ متقاضیان نیروی کار به اینکه نیروی انسانی مورد نظرشان دارای مهارت‌های نرم ارتباطی انسانی و شغلی باشد اهمیت می‌دهند و داشتن این مهارت برای آن‌ها جذاب است و بر امکان شروع همکاری با فرد متقاضی تاثیر مثبت می‌گذارد.

جباری‌پور بیان کرد: مدیریت پروژه، کار تیمی، حل مسئله و تفکر راهبردی، ارائه اثرگذار و Active Listening بخشی از محورهای آموزشی کمپ اشتغال کارنو هستند که به کارجویان برای افزایش مهارت‌هایشان کمک می‌کنند.

وی در مورد چگونگی شرکت در این طرح توضیح داد: در ابتدا کارجویان باید رزومه خود را ارسال کنند؛ سپس تناسب‌های شغلی لازم برای فرصت‌های شغلی موجود سنجیده شده و افراد متناسب با آنها انتخاب می‌شوند.

کمپ اشتغال کارنو از اواخر دی‌ الی اسفندماه 1399 با حمایت پارک فناوری پردیس در محل این پارک برگزار می­ شود.

کارجویان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و حضور در کمپ اشتغال کارنو می‌توانند به سایت کارنو به آدرس http://karnostartup.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02176251065 –09301898646 تماس گرفته و نسبت به ثبت‌نام اولیه، سنجش شرایط پذیرش و تائید اولیه حضور در کمپ اشتغال کارنو اقدام کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26398/نخستین-دوره-کمپ-اشتغال-«کارنو»-کار-خود-را-آغاز-می‌کند
بستن   چاپ