افق های روشن اکسپو 2020 دبی
يکشنبه 14 دي 1399 - 09:35:30

ایران مراسم نیوز:عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و مسئول کمیته اقتصادی ستاد اکسپو 2020 دبی در ششمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد اکسپو 2020 گفت: با همکاری و همدلی افق های روشن در اکسپو 2020 دبی فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، در ابتدای این نشست نلسون حضرتی اظهار کرد : امیدوارم با همدلی و هم فکری که در فضای آرامش فعلی ایجاد شده است بتوانیم با حرکت رو به جلو موجب شکوفایی مستمر و پایدار صنعت نمایشگاهی کشور شویم.

وی افزود: حضور و شرکت در رویداد بین المللی اکسپو برای هر کشوری حایز اهمیت است و می تواند منشأ خیر و برکت باشد و ما نیز از این فرصت جهانی به بهترین شکل در جهت رونق و شکوفایی در زمینه های  اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به عنوان برند نمایشگاهی موثر واقع خواهیم شد.

حضرتی اظهار کرد : با تاخیر یکساله ای که بخاطر شیوع ویروس کرونا در اکسپو بوجود آمد امیدواریم با همکاری اعضای محترم کمیته های ستاد اکسپو و مدیران ارشد شرکت سهامی نمایشگاه و همچنین مدیرانی که از حوزه های مختلف وزارت امور خارجه ، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه و سایر ارگان های زیربط حضور دارند بتوانیم افق  روشنی را برای فضای اقتصادی کشور در اکسپو 2020 دبی فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اهداف همه کمیته های ستاد اکسپو دبی در جهت موفقیت در این کار بزرگ ملی است و کمیته اقتصادی نیز با دستور جلسات مشخص و با اهداف راهبردی در زمان بندی مناسب موجب حصول نتیجه مطلوب خواهد شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26345/افق-های-روشن-اکسپو-2020-دبی
بستن   چاپ