پیام رییس بیست و هفتمین نمایشگاه صنعت چاپ به مناسبت افتتاح این دوره از نمایشگاه
يکشنبه 14 دي 1399 - 09:03:31

ایران مراسم نیوز: توانستن سهم خواستن و خاستن است. تلخ است اما بحران برای ما ایرانیان بخشی از زندگیست، هرگز از آن نباخته و نخواهیم باخت. کرونا روزهای سختی را برای همگان رقم زده و در این شکی نیست اما از طرفی دست روی دست گذاشتن در برابر آن، نه مقابله است و نه ایستادگی. چاپچیان باهمت ما درست در روزهای اوج‌گیری و ترس‌پراکنی این ویروس، دوشادوش کادر درمان با قلب‌های خود پای دستگاه‌های پولادین ایستادند و مایحتاج روزهای مضیقه را فراهم کردند؛ برماست که غیرت این مردان را ارج بنهیم و دانش‌آموز مکتب ایستادگی‌شان باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در این پیام آمده است: نمایشگاه چاپ امروز برای ما حکم همان سنگر در جبهه‌‌ی مقاومت را دارد که سه دهه‌ی پیش در آن با سرافرازی دژخیم میهن را از آبادی ایران دور کردیم اما در عین حال حواسمان بود که جنگ تحمیلی‌مان تمام نشده و فقط رنگ عوض کرده است. اکنون عناد عدو چندوجهی شده و از هر روزنی سر می‌زند اما خوشبختانه آن را که آموزگار حسین بن علی (ع) است تکلیفش مشخص است؛ ایستادگی می‌کنیم و ضعف نشان نمی‌دهیم.

مادر بودن صنعت چاپ آن را دلسوز کرده است! ما نمی‌توانیم پشت جبهه بمانیم و پرپر شویم، باید به خط مقدم رفته، پرواز کنیم و اوج بگیریم؛ چاپ ایران در طول تاریخ هرگز پشت وطن را خالی نکرده و حالا هم غیر از این نیست. ما باید بدانیم که نمایشگاه فقط ویترین صنعت چاپ نبوده و بیشتر محلی برای آشنایی بهتر دست‌اندرکاران محسوب می‌شود. نمایشگاه بهترین جایگاه برای معرفی توانایی‌های این صنعت معظم است و مقتضی‌ترین زمان را برای رفع کمبودها فراهم می‌کند. صنعت چاپ در عصر فناوری برای بالندگی به نوسازی و به‌روزرسانی احتیاج دارد و به این زعم نمایشگاه محملی مطمئن برای رفع نیاز و یاری‌رسانی است. ما شما را به سنگرمان دعوت می‌کنیم، کوچک است اما بی‌ریاست. 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26337/پیام-رییس-بیست-و-هفتمین-نمایشگاه-صنعت-چاپ-به-مناسبت-افتتاح-این-دوره-از-نمایشگاه
بستن   چاپ