دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری برای شرکت در نمایشگاه «دستاوردهای شبکه ملی اطلاعات»
سه شنبه 9 دي 1399 - 13:35:46

ایران مراسم نیوز: فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران اظهار کرد: پیرو برگزاری اولین نمایشگاه دستاورد‌ها در بخش «زیرساخت ارتباطی شبکه ملی اطلاعات» که در 24 و 25 شهریورماه سال جاری در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، در نظر است تا دومین نمایشگاه دستاورد‌ها در بخش «زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات» با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌های تابعه، پژوهشگاه فاوا، اپراتور‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و بخش خصوصی در دی‌ماه امسال برگزار شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این نمایشگاه 21 و 22 دیماه سال جاری در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فقط با حضور بازدیدکنندگان مدعو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، برگزار خواهد شد.

رستگار با اشاره به بخش‌های تشکیل دهنده‌ی زیرساخت اطلاعاتی شامل پسیو، اکتیو، نرم افزار، خدمات و مدیریت، جزئیات بیشتر را جهت اطلاع رسانی به شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه در اختیار سیتنا قرار داد.

مهلت ارسال دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان
رستگار بیان کرد: همه‌ی شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تا تاریخ 12 دیماه دستاورد‌های خود را در این حوزه به آدرس الکترونیکی telecom.syndicate@gmail.com ارسال کنند که برگزیدگان خواهند توانست دستاورد‌های خود را در طول برگزاری نمایشگاه معرفی کنند. یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09126087890 آقای مهندس خطیبی تماس حاصل کنند.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران تاکید کرد: برای حضور در این نمایشگاه هزینه‌ای دریافت نخواهد شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26218/دعوت-از-شرکت‌های-دانش‌بنیان-و-فناوری-برای-شرکت-در-نمایشگاه-«دستاوردهای-شبکه-ملی-اطلاعات»
بستن   چاپ