نمایشگاه دستاوردهای صنعت پتروشیمی برگزار می شود
شنبه 6 دي 1399 - 10:11:40

ایران مراسم نیوز: دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ایران ساخت در صنعت پتروشیمی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این همایش بزرگ ملی با تمرکز بر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس 27 تا 29 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود که با توجه به برگزاری موفق این رخداد در دوره قبل، برگزار کنندگان نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، تصمیم گرفتند که با رعایت پروتکل‌های مصوب ستاد مقابله با کرونا در زمینه برگزاری نمایشگاه و همایش‌های تخصصی و با بهره‌برداری از تجربیات موفق سال گذشته این همایش و نمایشگاه را در سال جاری نیز برگزار کنند.
این رویداد قصد دارد تا با عرضه محصولات و خدمات فناورانه در نمایشگاه، بازار گسترده‌تری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که در صنعت پتروشیمی فعال هستند ایجاد کند. تقویت رابطه شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع بزرگ حوزه پتروشیمی و ارائه پاسخ‌های فنارانه به نیازهای فناورانه، این صنعت، از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد بزرگ است.

شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند با شناسایی نیازهای صنعتی و فناورانه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محصولات و خدمات نوآورانه خود را به این مجموعه بزرگ صنعتی عرضه کنند. 

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش دارد تا با حمایت معنوی و مستقیم از ده‌ها رویداد کارآفرینانه و نمایشگاه عرضه محصولات در حوزه انرژی ارتباط پایدارتری میان شرکت‌های فناور و صنایع بزرگ ایجاد کند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26154/نمایشگاه-دستاوردهای-صنعت-پتروشیمی-برگزار-می-شود
بستن   چاپ