رونمایی از اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی
پنجشنبه 4 دي 1399 - 08:49:59

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، از رونمایی رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی خبر داد.خشایار نیکزادفر با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی تجربه جدیدی در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،وی افزود: در این نمایشگاه تاکنون هزار هنرمند صنایع‌دستی از 31 استان کشور با 6هزار محصول شرکت کرده‌اند که البته هیچ محدودیتی برای ثبت نام و شرکت هنرمندان وجود ندارد و علاقه‌مندان همچنان فرصت حضور در این نمایشگاه را دارند.
مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی یادآور شد: این نمایشگاه کاملا رایگان است و تمام مراحل از ثبت نام هنرمند تا فروش محصولات به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام عواید فروش محصولات هنرمندان بدون کسر حتی یک ریال به خود هنرمند می‌رسد و این سامانه به‌منظور حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هنرمندان صنایع‌دستی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با تعدادی از دستگاه‌ها و نهادها برای خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی آن‌ها و استفاده از این محصولات به‌عنوان هدیه رایزنی‌هایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع‌دستی و علاقه‌مندان به این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی به آدرس tafrihati.com مراجعه کنند. در این سامانه اطلاعاتی درباره شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی و نیز اخبار مرتبط با این حوزه نمایش داده می‌شود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26112/رونمایی-از-اولین-نمایشگاه-ملی-مجازی-صنایع‌دستی
بستن   چاپ