امکان بازدید از نمایشگاه های بین المللی استان فارس با ارائه کارت ملی
پنجشنبه 4 دي 1399 - 08:42:17

ایران مراسم نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، در و پنجره، آسانسور و بالابر و هفدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس با ارائه کارت ملی امکان پذیر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،افزود: به علت وضعیت قرمز شیوع کرونا، فعالیت نمایشگاه های بین المللی استان فارس به مدت 2 ماه متوقف شده بود اما اکنون با بهتر شدن وضعیت نمایشگاه های تخصصی با رعایت نکات بهداشتی لازم در شهرهای با وضعیت نارنجی، زرد و سفید برگزار می شوند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه کارت ملی از سوی بازدیدکنندگان برای ورود به این نمایشگاه ها بیان کرد: تمامی مراجعان به دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارائه کارت ملی از طریق استعلام از پایگاه داده علوم پزشکی پایش می شوند و از ورود افراد ناقل، مبتلایان در دوره نقاهت و یا جلوگیری خواهد شد.

موسوی ادامه داد: از ورود مراجعان بدون استفاده از ماسک نیز جلوگیری می شود و تب سنجی و ضد عفونی کردن اتوماتیک دست ها نیز در این نمایشگاه ها به انجام می رسد.

وی اعلام کرد: با هدف فاصله گذاری اجتماعی، یازدهمین نمایشگاه تخصصی مصالح نوین ساختمانی، در و پنجره، آسانسور و بالابر در سالن «حافط» و به مساحت 6 هزار تر مربع و حضور 44 شرکت برگزار می شود و 61 درصد شرکت کنندگان نیز از استان فارس هستند.

موسوی تاکید کرد: نمایشگاه از ساعت 15 تا 20 برقرار خواهد بود و فعالان حوزه ساختمان و علاقمندان می توانند با رعایت نکات بهداشتی ذکر شده از آن بازدید کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26110/امکان-بازدید-از-نمایشگاه-های-بین-المللی-استان-فارس-با-ارائه-کارت-ملی
بستن   چاپ