مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاههای بین المللی: قبل از برگزاری هر نمایشگاهی نشست خبری برگزار خواهد شد
چهارشنبه 3 دي 1399 - 10:17:09

ایران مراسم نیوز:  مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران  در نشست  با رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی با بیان اینکه به دنبال تخصصی کردن روابط عمومی نمایشگاه ها است افزود: در بحث رسانه انعکاس خبری نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،حمیدرضا آملی، ادامه داد: از نظر زمان بندی سه زمان را برای بحث های رسانه ای داریم که مربوط به قبل، حین و بعد از برگزاری نمایشگاه ها می‌شود. در کشورهای خارجی که نمایشگاه داشتیم می‌دانیم که آن ها بعد از برگزاری نمایشگاه یک سری اقدامات انجام می‌دهند. برداشت آن ها در حقیقت بعد از برگزاری نمایشگاه است.
آملی افزود: قبل از برگزاری نمایشگاه حتما باید نشست های خبری برگزار شود تا دست اندرکاران و مجریان نمایشگاه برنامه ها و اقدامات خود پیرامون نمایشگاه ها را به اطلاع رسانه ها برسانند.

آملی با تاکید بر این که هر نمایشگاهی باید شعار داشته باشد افزود: مطالب به خوبی باید به رسانه گفته شود تا مردم از جزئیات آن با خبر شوند.

وی ادامه داد: نمایشگاه فقط چیدن و برچیدن کالا نیست بلکه برای ایجاد رویکرد و اتفاقات جدید است، بحث پوستر نمایشگاه و اعلام شعار و برنامه ها قبل از برگزاری باید انجام شود.
در ادامه این نشست خبرنگاران صنعت نمایشگاه ها پیرامون مسائل مختلف صنعت نمایشگاهی صحبت کردند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26088/مدیر-روابط-عمومی-و-امور-بین-الملل-شرکت-نمایشگاههای-بین-المللی-قبل-از-برگزاری-هر-نمایشگاهی-نشست-خبری
بستن   چاپ