در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران انجام گرفت:
امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت سهامی نمایشگاه ها با اتاق تعاون ایران با حضور رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی
سه شنبه 2 دي 1399 - 18:40:49
ایران مراسم نیوز: در راستای حمایت از تولید کنندگان و کارآفریننان کشور و توجه به اصل حمایت از کالای ایرانی و برقراری ارتباط نزدیک بین تولید و تجارت از طریق صنعت نمایشگاهی تفاهم نامه همکاری بین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و اتاق تعاون  ایران منعقد گردید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه ها، این نشست با حضور اصحاب رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی و دکتر حسن زمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاه ها و همچنین بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

حمید رضا آملی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه با تاکید بر تقویت و توسعه ظرفیت های صنعت نمایشگاهی افزود: انعقاد تفاهم نامه میان شرکت سهامی نمایشگاه ها و اتاق تعاون ایران در راستای بهینه سازی فرآیند برگزاری نمایشگاه ها و ایجاد بسترهای مناسب برای حضور بخش خصوصی نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

در ادامه این جلسه دکتر حسن زمانی نیز با اشاره به ظرفیت و توانمندی نمایشگاه ها اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته جایگاه صنعت نمایشگاهی کشور را در جهت اقتصاد پویاتر تثبیت و ارتقأ خواهیم داد.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده برای به نتیجه رسیدن این تفاهم نامه افزود: شرکت نمایشگاه ها در جهت حمایت از صنعت و اقتصاد ایران زیر ساخت های خوبی فراهم کرده است تا بخش خصوصی بتواند در جهت توسعه بازار و تبادل تکنولوژی استفاده لازم را ببرد.

حسن زمانی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره ای به تقویم نمایشگاهی سال آینده کرد و گفت : به امید خدا برای سال 1400 برنامه های جامع و بسیار خوبی برای برگزاری حدود 100 نمایشگاه داخلی و 20 نمایشگاه خارجی پیش بینی و تدوین کرده ایم.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در پایان با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه ،بخصوص رسانه های تخصصی نمایشگاهی خاطر نشان کرد : از حضور رسانه ها به عنوان رکن اصلی فعالیت های نمایشگاهی استقبال می کنیم و امیدواریم با کمک اهالی خبر صنعت نمایشگاهی به اهداف عالی شرکت دست یابیم.

همچنین بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در حاشیه  این جلسه گفت : یکی از مولفه های تاثیر گذار در بحث بازاریابی برگزاری نمایشگاه ها می باشد و این مسئولیت مهم در کشور بر عهده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران است .

وی با تأکید بر تعامل بیشتر با شرکت سهامی نمایشگاه ها افزود: مبحث بازاریابی حلقه آخر تولید و فعالیت های اقتصادی است که همه فعالان اقتصادی دنیا  با حضورگسترده در نمایشگا ه ها و با عرضه و به نمایش گذاشتن کالاهای تولیدی و خدمات خود به توسعه کسب و کار کمک می کنند.

عبداللهی در پایان ابراز امیدواری کرد با ریشه کن شدن ویروس کرونا بتوانیم برای جبران گذشته و توسعه بیشترنمایشگاه ها در آینده نزدیک با موقعیت ویژه قرارگیری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران و با توسعه فعالیت های گسترده مشترک کمک شایانی به رونق اقتصادی کشور بکنیم  .

در ادامه این نشست هر یک از خبرنگاران تخصصی نمایشگاه ها با گفت وگوی صمیمی با دکتر زمانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پیرامون مسائل مختلف صنعت نمایشگاهی صحبت کردند.
همچنین در این نشست سید حجت هاشمی یرکی صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی ایران مراسم نیوز به نمایندگی از این رسانه در جمع رسانه های تخصصی صنعت نمایشگاهی حضور داشتند و پیشنهاد تأسیس انجمن صنفی رسانه ها، خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان صنعت همایش و نمایشگاهی را به مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی مطرح نمودند که مقرر گردید بررسی های تکمیلی صورت پذیرد.

 عکاس خبری: علی قاصدی

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26059/امضاء-تفاهم-نامه-همکاری-شرکت-سهامی-نمایشگاه-ها-با-اتاق-تعاون-ایران-با-حضور-رسانه-های-تخصصی-صنعت-نمای
بستن   چاپ