هفتمین همایش دانشجویی فلسفه برگزار می شود
دوشنبه 1 دي 1399 - 12:20:25
ایران مراسم نیوز: انجمن علمی دانشجویی فلسفه دانشگاه تربیت مدرس با همکاری بنیاد علمی و فرهنگی ابن‌سینا، هفتمین همایش دانشجویی فلسفه را برگزار می کتد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،این همایش برای هفتمین سالِ پیاپی میزبان دانشجویان، اساتید و علاقه مندان به فلسفه از سراسر کشور و فرصتی مغتنم برای طرح و نقدِ ایده های فلسفی، گفت و گوی علمی، و هم افزایی و همگرایی جامعه دانشجویی فلسفه کشور است.

همایش دانشجویی فلسفه روز سه‌شنبه دوم دی به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. همچنین چهارشنبه سوم دی نشستی تخصصی، باحضور پژوهشگران داخلی و خارجی درباره فلسفه و منطق ابن‌سینا برگزار می شود.

دانشجویان و علاقه­‌مندان به فلسفه در رشته‎ها، گرایش‎ها و مقاطع مختلف می­‌توانند مقالات خود را به منظور ارزیابی به ایمیل همایش spc.tmu@gmail.com ارسال کنند. اگرچه همایش محدودیت موضوعی ندارد اما از مقالات با محوریّت فلسفه ابن‌سینا استقبال می‌کند.

علاقه مندان برای شرکت در همایش می توانند به لینک سالن‌های مجازی همایش (سالن ابن‌سینا (https://vclass2.modares.ac.ir/b/dav-lnw-o7r-07i) و سالن فارابی (https://vclass2.modares.ac.ir/b/dav- 0ph-mzw-zxl) مندرج در سایت و کانال انجمن https://telegram.me/tmuphil تنها با وارد کردن نام خود، مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به سایت www.jphil.ir مراجعه کنند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/26037/هفتمین-همایش-دانشجویی-فلسفه-برگزار-می-شود
بستن   چاپ