دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری برگزار می شود
شنبه 29 آذر 1399 - 11:24:51

ایران مراسم نیوز: دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته 5 تا 8 دی‌ماه سال‌جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،شاهرخ کشاورز مجری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران در این خصوص گفت: مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 5 تا 8 دی‌ماه امسال میزبان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته خواهد بود.

 با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازدیدکنندگان و تیم اجرایی، این نمایشگاه با مجوز رسمی از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدعوین محدود و متخصصان این حوزه با دعوتنامه و بدون بازدیدکنندگان عام برگزار خواهد شد. با توجه به آثار منفی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و داخلی، صنعت خرده‌فروشی در روزهای سخت اخیر با افزایش اشتغالزایی و ایجاد شکوفایی اقتصادی توانسته عملکرد قابل قبولی در عرصه صنعت و اقتصاد در سطح کشور داشته باشد که با برگزاری این نمایشگاه می‌توان حاصل این اقدامات را مشاهده کرد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25993/دومین-نمایشگاه-تخصصی-بین‌المللی-مراکز-خرید،-مجتمع‌های-تجاری-برگزار-می-شود
بستن   چاپ