نشست هماهنگی و هم افزایی برگزاری نمایشگاه های تخصصی لوازم خانگی و ایران ریتل شو برگزار شد
پنجشنبه 27 آذر 1399 - 11:41:48
ایران مراسم نیوز: هماهنگی های لازم برای برگزاری دو نمایشگاه تخصصی و صنعتی لوازم خانگی و ایران ریتل شو ( مراکز خرید) مورد بررسی قرار گرفت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این جلسه علاوه برمدیران بخش های ستادی و اجرایی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران ، مجریان این دوره نمایشگاه نیز حضور داشتند و بر رعایت و اجرای دقیق پروتکل های جامع بهداشتی صنعت نمایشگاهی که به تصویب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده است تاکید شد.

در همین راستا انجام غرفه سازی ها براساس پروتکل بهداشتی و با رعایت فاصله اجتماعی ، تست غربالگری کرونا و تب سنجی و همچنین استقرار تونل های ضدعفونی کننده و داشتن ماسک مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین مقرر گردید همایش ها و جلسات B2B از برنامه های نمایشگاه حذف و توزیع کاتالوگ و بروشور بصورت الکترونیکی و در بستر فضای مجازی انجام شود.

شایان ذکراست نمایشگاه های بین المللی لوازم خانگی و ایران ریتل شو در پنجم دی ماه 1399 بصورت کاملا تخصصی و با کارت دعوت از متخصصین و برای عموم مردم از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25970/نشست-هماهنگی-و-هم-افزایی-برگزاری-نمایشگاه-های-تخصصی-لوازم-خانگی-و-ایران-ریتل-شو-برگزار-شد
بستن   چاپ