نخستین نمایشگاه مستقل مطبوعات در فرهنگسرای بهمن گشایش یافت
سه شنبه 25 آذر 1399 - 09:42:10

ایران مراسم نیوز: نخستین نمایشگاه مستقل «چهره مطبوعات امروز» با شرکت بیش از 200 نشریه صبح دیروز [یکشنبه 12 دی 1372] در فرهنگسرای بهمن گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،  این نمایشگاه به‌همت تعاونی مطبوعات کشور برگزار شد و به مدت دو هفته دایر می‌باشد و در آن نشریات با 20 درصد تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

علی اکبر قاضی‌زاده سرپرست نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: 350 نشریه برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند که تاکنون 200 نشریه در نمایشگاه حضور دارند که امیدواریم در خلال برگزاری نمایشگاه این تعداد به 300 نشریه برسد.سرپرست نمایشگاه با اشاره به تأثیر برگزاری نمایشگاه در معرفی چهره مطبوعات گفت: برگزاری این نمایشگاه به مخاطبان هر نشریه امکان می‌دهد تا با آن ارتباط مستقیم برقرار کند و با نوع فعالیت آن آشنا شوند. برگزاری این نمایشگاه همچنین این امکان را فراهم می‌آورد که مسئولان امور فرهنگی و اجرایی کشور با مشکلات مطبوعات به‌صورت رو در رو آشنا شوند. نخستین نمایشگاه تخصصی مطبوعات ایران از 12 دی ماه به مدت 15 روز در محل گالری هنرهای تجسمی فرهنگسرای بهمن برپا خواهد بود


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25916/نخستین-نمایشگاه-مستقل-مطبوعات-در-فرهنگسرای-بهمن-گشایش-یافت
بستن   چاپ