کرونا 50 میلیارد ریال به شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی خسارت وارد کرد
دوشنبه 24 آذر 1399 - 10:07:14
ایران مراسم نیوز:  مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: امسال برگزاری 42 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی هدفگذاری شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها تعطیل شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مرتضی اسلامی افزود: امسال برگزاری 42 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی هدفگذاری شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها تعطیل شد.
وی ادامه داد: اسفندماه پارسال نیز برگزاری چهار نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برنامه‌ریزی شده بود که یوع ویروس کرونا موجب لغو آنها شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی اظهار داشت: با تعطیلی 46 نمایشگاه در این واحد اقتصادی 322 روز کاری و درآمدزا برای این شرکت  از دست رفت.

اسلامی بیان کرد: سالانه بین 40 تا 50 نمایشگاه کشوری و استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شد ضمن درآمدزایی برای این شرکت، مراودات اقتصادی بین تولیدکنندگان و تجار استان مرکزی با همکاران خود در نقاط مختلف کشور را در پی داشت.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در مسیر اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور در اراک راه‌اندازی شد.

بر اساس اعلام سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید19 در کشور تا 22 آذر 99  به یک میلیون و 100 هزار و 818 نفر و  شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 51 هزار و 949 نفر رسیده است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25885/کرونا-50-میلیارد-ریال-به-شرکت-نمایشگاه‌های-استان-مرکزی-خسارت-وارد-کرد
بستن   چاپ