94 فرصت سرمایه‌گذاری در استان همدان شناسایی شد
يکشنبه 23 آذر 1399 - 07:19:06
ایران مراسم نیوز: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از شناسایی 94 فرصت سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان در سال جاری خبر داد و گفت: این فرصت ها در زمینه های گوناگون با هدف تسهیل و هدایت سرمایه گذاران مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،سیدناصر محمودی روز شنبه در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری وزارت دفاع اظهار داشت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سال گذشته 25 طرح را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و آماده ارائه به سرمایه گذارانی است که قصد مشارکت اقتصادی در این منطقه را دارند. 

وی گفت: این طرح ها شامل 11 طرح در حوزه صنعت، سه طرح در حوزه کشاورزی و دامداری، 10 طرح در حوزه گردشگری و 2 طرح هم در بخش نیروگاه های نوین و تولید برق از انرژی خورشید است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خاطرنشان کرد: در سال جاری 94 فرصت شناسایی شده که در زمینه راهداری، صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری هستند. 

محمودی افزود: چهار طرح آن به مراحل پایانی مطالعه رسیده که در زمینه فرآوری سیب زمینی، بازیافت و فرآوری گیاهان دارویی است.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تاکید کرد: آمادگی داریم هر طرحی که پتانسیل سرمایه گذاری در استان داشته باشد را با تکیه بر توان کارشناسی و پژوهشی موجود مورد مطالعه قرار داده و به  صورت یک بسته آماده در اسرع وقت در اختیار سازمان اتکا قرار دهیم. 

گروهی از سازمان اتکا برای بررسی زمینه های مشارکت و سرمایه گذاری در همدان امروز به این استان سفر کردند.

 
 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25878/94-فرصت-سرمایه‌گذاری-در-استان-همدان-شناسایی-شد
بستن   چاپ