اعطای 50 درصد سرمایه‌گذاری به صورت تسهیلات ارزان قیمت در طرح‌های دانش بنیان
يکشنبه 23 آذر 1399 - 06:23:34

ایران مراسم نیوز:معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعت گفت: نمایشگاه ربع رشیدی یا رینوتکس از اولین نمایشگاه های منطقه ای در حوزه فناوری و استارتاپ ها بوده و یکی از الگوهای موفق در زمینه برگزاری نمایشگاه های تخصصی به شمار می رود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،امیر ناظمی مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه رینوتکس تبریز که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت های علمی و فناورانه استان آذربایجان شرقی محدود به یک استان نبوده و تاثیرگذارهایی به مراتب بیش از یک استان بویژه برای استان های همجوار دارد.
ناظمی با تقدیر از برگزاری مناسب چندین ساله این رویداد علمی، فرهنگی و اقتصادی در تبریز، اذعان داشت: این رویداد به رشد اکوسیستم های محلی در این استان کمک می کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: 50 درصد سرمایه گذاری های صورت گرفته در طرح های دانش بنیان در سقف 3 میلیارد تومان را به صورت وام ارزان قیمت به سرمایه گذار پرداخت خواهیم کرد، که سود آن 5 تا 10 درصد بوده و  یک سال تنفس دارد.

وی اعلام کرد: میزان حمایت های دولت به جای تسهیلات  هر قدر به صورت سرمایه گذاری باشد در سرنوشت استارتاپ ها موثر تر خواهد بود.

لازم به ذکر است هشتمین نمایشگاه رینوتکس تبریز در 20 زون تخصصی، 250 غرفه و با ارائه 788 طرح امروز به طور رسمی افتتاح شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25853/اعطای-50-درصد-سرمایه‌گذاری-به-صورت-تسهیلات-ارزان-قیمت-در-طرح‌های-دانش-بنیان
بستن   چاپ