جزئیات کنفرانس‌های موضوعی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه جیتکس 2020
پنجشنبه 20 آذر 1399 - 10:01:12
ایران مراسم نیوز: در چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به «GITEX» 350 سخنران از 30 کشور مختلف جهان به‌صورت حضوری، آینده حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را برای جهان ترسیم می‌کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال 1981 میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می‌شود و تاکنون به گونه‌ای رشد و توسعه یافته تا بتواند یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای مرتبط با فناوری‌های روز دنیا باشد. 
در این نمایشگاه نمایندگانی از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا به ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای خود در مرکز تجارت جهانی دوبی می‌پردازند. 
در این دوره 269 شرکت توانمندی‌های خود را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند و 1200 ارائه کننده از 60 کشور جهان حضور دارند.
در حاشیه این نمایشگاه نیز کنفرانس‌هایی با موضوعات محوری شامل هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند و 5G ، استارت‌آپ‌ها، آموزش، حمل و نقل و زنجیره تامین در آینده ، ایده‌های بازاریابی، جلسه سران دولت در مورد آینده بلاکچین(زنجیره بلوکی) و فناوری مالی و خدمات درمانی برگزار می‌شود. 
بر اساس این گزارش، این کنفرانس‌ها با حضور 350 سخنران از 30 کشور مختلف جهان برگزار می‌شود که به صورت زنده و بر روی صحنه با بیش از 280 ساعت محتوای موثر، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را برای جهان ترسیم می‌کنند.
برنامه‌های این کنفرانس شامل آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، شهرهوشمند و فناوری G5، هوش مصنوعی، روند ترندهای آینده، فین‌تک (فناوری مالی)، استارت‌آپ‌ها‌، کنفرانس ایده‌های بازاریابی، کنفرانس GISEC، آینده بلاکچین – دولت‌ها، جامعه بازاریابی و کارگاه‌های ایده‌های بازاریابی است که در دو نوبت صبح و بعدازظهر در چهار روز متوالی برگزار می‌شود.
 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25826/جزئیات-کنفرانس‌های-موضوعی-حوزه-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-نمایشگاه-جیتکس-2020
بستن   چاپ