کمپ پاییزه مالکیت فکری تا تجاری‌سازی برگزار می‌شود
پنجشنبه 20 آذر 1399 - 09:58:20

ایران مراسم نیوز:  صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، اولین دوره تخصصی حقوق ثبت اختراعات نرم‌افزاری، اخذ تأییدیه‌های فنی نرم‌افزار، کپی‌رایت ادبی و هنری را در روزهای 26 و 27 آذر 99 برگزار می‌کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در راستای ترویج مفاهیم مالکیت فکری در میان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری، کمپ مالکیت فکری تا تجاری‌سازی را به صورت دوره‌های فصلی طراحی کرده است که در هر دوره به یکی از اقسام مالکیت صنعتی پرداخته می‌شود. برای اولین بار در کشور، دوره پاییزه کمپ مالکیت فکری تا تجاری‌سازی با محوریت مالکیت فکری، کپی‌رایت، حقوق نرم‌افزار برگزار می‌شود. این دوره دو روزه، که سومین کمپ فصلی مالکیت فکری صندوق نوآوری و شکوفایی است، دوره‌ای جامع و کامل در حوزه حقوق مربوط به نرم‌افزار و کپی‌رایت ادبی و هنری است و سرفصل‌های متنوعی شامل «مالکیت فکری و تأثیر آن بر شرکت‌های دانش‌بنیان»، «اصول بنیادین مالکیت ادبی و هنری (کپی‌رایت)»، «حقوق نرم‌افزارهای رایانه‌ای»، «فرایند ثبت اختراعات نرم‌افزار»، «فرایند اخذ تأییدیه‌های فنی نرم‌افزار»، «قراردادهای مربوط به فروش و توسعه نرم‌افزار»، «دعاوی نقض حق ثبت اختراعات نرم‌افزاری و حقوق کپی‌رایت» را پوشش می‌دهد. 
حضور در این کمپ، به افراد فعال در شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ، به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نرم‌افزار و فناوری اطلاعات کمک خواهد کرد با مفاهیم مهم، کاربردی در زمینه «شرایط ثبت اختراعات نرم‌افزاری»، «نحوه اخذ تأییدیه‌های فنی نرم‌افزار»، «نحوه دریافت کپی‌رایت نرم‌افزار» و «کپی‌رایت ادبی و هنری» آشنا شوند.
این کمپ با حمایت بلاعوض 70 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و با همکاری موسسه دارایی‌های فکری پلکان (کارگزار برگزاری دوره) برگزار می‌شود. در پایان دوره گواهی‌نامه معتبر به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. 
علاقه‌مندان به حضور در این دوره تا 25 آذر 99 فرصت دارند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به https://cbd.inif.ir/-/software مراجعه کنند یا با شماره‌های 05137679797 و 09352567454 (موسسه دارایی‌های فکری پلکان) تماس بگیرند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25824/کمپ-پاییزه-مالکیت-فکری-تا-تجاری‌سازی-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ