نمایشگاه اولین مسابقه طراحی‌وساخت صنایع‌دستی 2 دی‌ افتتاح می‌شود
چهارشنبه 19 آذر 1399 - 09:19:01
ایران مراسم نیوز:  معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور شناسایی، حفظ و صیانت از صنایع‌دستی و رشته‌های در حال فراموشی را  از اهداف معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور دانست و  گفت:  خوشبختانه تاکنون 99 رشته شناسایی و ثبت شده‌اند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،پویا محمودیان او با اشاره به انتشار فراخوان این رویداد از مهر در پورتال وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: تاکنون آثار متعددی به دبیرخانه مسابقه ارسال شده و معاونت صنایع‌دستی استان‌ها صنعتگران و هنرمندان در حوزه صنایع دستی را شناسایی کرده‌اند.

محمودیان با بیان این که روند دریافت آثار برای این رویداد به صورت مجازی است، ادامه داد: در مرحله اول، آثار برای ورود به بخش مسابقه و نمایش بازبینی می‌شود و پس از آن در زمان برگزاری نمایشگاه آثار توسط داوران معرفی و نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: استعدادیابی و شناسایی افراد شاخص و فعال این رشته‌ها، حفظ اصالت و ارج نهادن به رشته‌های در حال فراموشی، ظهور ایده‌های خلاق با حفظ اصالت‌ها و روزآمد شدن محصولات برای مخاطبان از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزار میرث فرهنگی علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02161063419تماس بگیرند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25785/نمایشگاه-اولین-مسابقه-طراحی‌وساخت-صنایع‌دستی-2-دی‌-افتتاح-می‌شود
بستن   چاپ