اولین دوره آموزشی تخصصی «بانکداری نوین»، اتفاقی بی‌نظیر در صنعت بانکداری کشور(همزمان با ITE 2O20)
سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:56:50

ایران مراسم نیوز: اولین دوره آموزش تخصصی «بانکداری نوین ویژه مدیران عامل، هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها از 22 تا 25 دی‌ماه در هتل اسپیناس‌پالاس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،ششمین نمایشگاه تراکنش ایران امسال میزبان اولین دوره آموزشی تخصصی «بانکداری نوین» ویژه مدیران عامل، هیئت‌های مدیره و عامل بانک‌ها در هتل اسپیناس پالاس است که از تاریخ 22 تا 25 دی‌ماه با مشارکت پژوهشکده امور اقتصادی و مرکز فابا با حمایت معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

به گزارش فابانیوز؛ اولین دوره آموزش تخصصی «بانکداری نوین»، اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ بانکداری ایران است که امسال و هم‌زمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران ویژه مدیران عامل، هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها از 22 تا 25 دی‌ماه در هتل اسپیناس‌پالاس برگزار می‌شود.

پژوهشکده امور اقتصادی و مرکز فابا با حمایت معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی اولین دوره آموزش تخصصی «بانکداری نوین» ویژه مدیران‌عامل، هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها را همزمان با ششمین رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران برگزار می‌کنند و تا کنون بالغ بر 140 نفر از مدیران صنعت بانکی کشور برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام حضور کردند.

اولین دوره آموزش تخصصی «بانکداری نوین»، اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ بانکداری ایران است که امسال و هم‌زمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران ویژه مدیران عامل، هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌ها از 22 تا 25 دی‌ماه در هتل اسپیناس‌پالاس برگزار می‌شود و تا کنون بالغ بر 140 نفر از مدیران صنعت بانکی کشور برای شرکت در این دوره آموزشی اعلام حضور کردند
دوره آموزشی «بانکداری نوین» در 2 گروه برگزار خواهد شد. گروه اول در تاریخ‌های 22 و 23 دی‌ماه و گروه دوم در روزهای 24 و 25 دی‌ماه از این آموزش‌ها بهره‌مند خواهند شد. با توجه به زمان‌بندی این دوره‌ها مدیران بانکی می‌توانند هم‌زمان از نمایشگاه تراکنش ایران بازدید کنند و فضای گفت‌وگوی شرکت‌‌کنندگان در ITE 2020 با مدیران بانکی نیز فراهم است.

در این دوره مدیران‌عامل و اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک‌های ملی، ملت، توسعه تعاون، پست‌بانک، صنعت‌ومعدن، رفاه‌کارگران، تجارت، کشاورزی، صادرات، سپه، توسعه‌صادرات، مسکن، قرض‌الحسنه مهرایران، موسسه ملل، پاسارگاد، شهر، گردشگری و … حضور خود را قطعی کرده‌اند.

اولین دوره آموزشی تخصصی «بانکداری نوین» ویژه مدیران عامل، هیئت‌های مدیره و عامل بانک‌ها با مشارکت پژوهشکده امور اقتصادی و مرکز فابا با حمایت معاونت اموربانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی برگزار می‌شود
این رویداد پیش از این قرار بود در آذرماه برگزار شود که با تغییر زمان ششمین نمایشگاه تراکنش ایران براساس توصیه ستادکرونا، زمان آن به 22 تا 25 دی‌ماه و هم‌زمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2020) تغییر یافت. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این دوره‌ها می‌توانید با مرکز فابا و با شماره 43347،‌ داخلی 401 تماس بگیرید.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25781/اولین-دوره-آموزشی-تخصصی-«بانکداری-نوین»،-اتفاقی-بی‌نظیر-در-صنعت-بانکداری-کشورهمزمان-با-ITE-2O20
بستن   چاپ