دعوت جایزه ادبی از شعرا و نویسندگان همدان
سه شنبه 18 آذر 1399 - 11:40:04
ایران مراسم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان بیست و پنجمین جایزه ادبی استان خبر داد و گفت: شعرا و نویسندگان استان می‌توانند با ارسال بهترین آثار خود در این رویداد ادبی شرکت کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،احمدرضا احسانی اظهار داشت: بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های مناسب برای شکوفایی استعدادهای علاقه مندان، ایجاد تحرک و پویایی در حوزه شعر و داستان و ایجاد فضای سازنده برای تبادل آرا و افکار اهالی قلم برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه جایزه ادبی استان در سه بخش شعر، داستان کوتاه و کتاب برگزار می شود خاطرنشان کرد: این رویداد در 2 بخش آزاد و ویژه با موضوعات جهش تولید، نماز و نیایش، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و خانه شعر و ادب استان همدان، بهمن ماه 99 در شهرستان بهار برگزار می شود.

احسانی با تأکید بر اینکه شرکت در جایزه ادبی استان برای تمامی علاقه مندان در گروه‌های سنی مختلف، آزاد است، گفت: هر شاعر می‌تواند حداکثر با سه اثر و نویسندگان حداکثر با 2 اثر در جشنواره شرکت کنند.

به گفته او آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی ماه 99 است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان، آثار خود را ارائه دهند و یا به صورت پستی به شهرستان بهار مجتمع فرهنگی و هنری آیت‌الله بهاری ارسال کنند.

احسانی یادآوری کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir از جزئیات این فراخوان مطلع شده و با تکمیل فرم مشخصات فردی، در بیست و پنجمین جایزه ادبی استان همدان شرکت کنند.

 
 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25772/دعوت-جایزه-ادبی-از-شعرا-و-نویسندگان-همدان
بستن   چاپ