حضور 20 استارتاپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس دبی
سه شنبه 18 آذر 1399 - 10:21:54
ایران مراسم نیوز: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نمایندگی جیتکس در ایران و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 20 استارت‌آپ ایرانی در نمایشگاه «جیتکس 2020» در مرکز تجارت جهانی دوبی شرکت کردند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک که از سال 1981 هر ساله در دوبی برگزار می شود و امسال چهلمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد، یکی از مهمترین رویدادهای فناوری و کسب و کارهای نوپا در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا است. در این نمایشگاه فعالان، تولیدکنندگان و متخصصان فناوری از تمام دنیا گرد هم می آیند و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه صنعت فناوری به معرض نمایش می گذارند.
این نمایشگاه که در روز 16 آذر ماه گشایش یافت تا 20 آذر با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای نمایشگاهی به وسعت 100 هزار مترمربع و با مشارکت بیش از ٧٠٠٠ شرکت از سراسر دنیا به کار خود ادامه می دهد.
از سوی دیگر، با وجود محدودیت‌هایی که اخیرا دولت امارات متحده عربی برای صدور ویزا به وجود آورده، ٢٠ شرکت ایرانی و ٦٩ نفر از ایران در قالب شرکت های مجزا، با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نمایندگی جیتکس در ایران و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری روادید لازم را دریافت کرده و در این نمایشگاه شرکت کردند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25747/حضور-20-استارتاپ-ایرانی-در-نمایشگاه-جیتکس-دبی
بستن   چاپ