رییس شورای اسلامی شهرهمدان از آغاز ثبت نام جشنواره شهروند برگزیده در خبر داد
شنبه 15 آذر 1399 - 08:38:44
ایران مراسم نیوز: رییس شورای اسلامی شهرهمدان گفت:برگزاری جشنواره شهروند برگزیده گامی در جهت بستر سازی برای مشارکت بیشتر مردم با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر است و می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرهای کشور باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، و به نقل از کمیته اطلاع رسانی جشنواره شهروند برگزیده سید مسعود عسگریان افزود: محوریت اهمیت برگزاری جشنواره شهروند برگزیده با شعار "همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر" است.
وی ادامه داد: ثبت نام شهروندان برای شرکت در سومین جشنواره شهروندان برگزیده  با شکل‌گیری شورای سیاست‌گذاری، کمیته‌های علمی- داوری، اجرایی و اطلاع‌رسانی کلید خورده است.
رییس شورای اسیاست گذاری جشنواره شهروند برگزیده گفت: جشنواره شهروند برگزیده رویدادی فرهنگی و اجتماعی است که بعد تبلیغات و تعیین شاخص‌ها از اساسی‌ترین ابعاد جشنواره است که افراد از طریق ، خوداظهاری و معرفی به دبیرخانه معرفی می‌شوند.
رییس شورای سیاست گذاری سومین دوره جشنواره شهروند برگزیده خاطرنشان کرد: تشویق شهروندان به تلاش برای تقویت شاخص‌های فرهنگ شهروندی، جلب توجه شهروندان بر شاخص شدن در یک حوزه و برگزاری سالانه جشنواره برای رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی مؤثر است.

عسگریان معتقد است، شهروند خوب شهروندی است که نسبت به شهر و محل زندگی خود احساس مسئولیت کند.
وی افزود:  جشنواره شهروند برگزیده یک رویداد فرهنگی است که در دراز مدت مردم را نسبت به نحوه برگزاری این رویداد و اهداف ترسیم شده برای آن حساس می‌کند.
وی افزود: جشنواره شهروندان برگزیده باید الگو سازی داشته باشد و مردم را نسبت به مؤلفه‌ها و شاخصه‌های یک شهروند آشنا کند.
وی گفت: هدف اساسی این جشنواره شناساندن وظایف شهروندی و شهروند مداری است که باید این مولفه‌ها در شاخص‌های انتخاب شهروند برگزیده پررنگ ‌تر دیده شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25674/رییس-شورای-اسلامی-شهرهمدان-از-آغاز-ثبت-نام-جشنواره-شهروند-برگزیده-در-خبر-داد
بستن   چاپ