شهردارهمدان: جشنواره شهروند برگزیده در همدان کلید خورد
شنبه 15 آذر 1399 - 08:35:50
ایران مراسم نیوز: شهردار همدان گفت: سومین  دوره جشنواره شهروند برگزیده با هدف شناسایی، معرفی و تشویق شهروندان برگزیده در ابعاد و حوزه‌های مختلف با شعار "همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر" برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به گزارش روز جمعه کمیته اطلاع رسانی جشنواره شهروند برگزیده، عباس صوفی افزود: شهروندان برگزیده سرمایه های توانمند در کمک به توسعه و تقویت اهداف مدیریت شهری در عرصه های مختلف هستند.
وی با بیان اینکه ثبت نام در جشنواره شهروندان برگزیده از فردا 15 آذرماه کلید می خورد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره شهروند برگزیده در  مرکز همایش های قرآنی  مستقر شده و امید است این جشنواره نسبت به 2 دوره قبل پربارتر برگزار شود.
رییس جشنواره شهروند برگزیده همدان ادامه داد:  شهروندان برگزیده، الگوی جامعه هستند و بهره مندی از تجربه و توان آنها در برنامه ها و اهداف آموزش شهروندی حایز اهمیت است.
صوفی تاکید کرد: مقوله فرهنگ پارامتر مهم مدیریت شهری است و جشنواره شهروندان برگزیده نیز در چارچوب این معیارها برگزار می شود.
وی افزود: دراین جشنواره شهروندانی اخلاق ‌مدار، قانون ‌مدار، کوشا، مسئولیت ‌پذیر و خلاق، شناسایی می شوند که با الگوسازی آنان در جامعه زمینه برای ارتقای آموزش‌های شهروندی فراهم شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25673/شهردارهمدان-جشنواره-شهروند-برگزیده-در-همدان-کلید-خورد
بستن   چاپ