فراخوان انتخاب مجری جهت برگزاری نمایشگاه سالانه داکار برگزار می شود
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 12:17:48
ایران مراسم نیوز: نمایشگاه سالانه داکار مرسوم به "فیداک " از تاریخ 25 مارس الی 8 آوریل 2021 ( 5 لغایت 19 فروردین 1400 ) در کشور سنگال برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، دبیر کارگروه برنامه ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری در گفت و گو با سید حجت هاشمی یرکی خبرنگار ایران مراسم نیوز گفت: این نمایشگاه به صورت فروش تمامی اقلام خوراکی پوشاک، فروش ماشینی و موکت، لوازم پلاستیکی، زیورالات، شیرآلات، ابزار آلات و ماشین آلات هر ساله در آخرین ماه میلادی برگزار می گردد که در سال جاری به دلیل مشکلات شیوع  ویروس کووید 19 با تأخیر برگزار خواهد گردید و هر ساله تجار متعدد داخلی و خارجی به ویژه از کشورهای چین، هند، سوریه، ترکیه، لبنان مصر، مراکش، الجزایر، تونس، ساحل عاج و... در آن مشارکت می نمایند.
 ایرج معصومی افزود: با عنایت به اینکه قاره آفریقا به‌عنوان بازاری مستعد و بالقوه شناخته شده است. این سازمان از مجریان توانمند و با سابقه در امر برگزاری نمایشگاه های خارجی دعوت می نماید به صورت تمایل به برگزاری رویداد مذکور درخواست کتبی خود به همراه طرح توجیهی مربوطه و مستندات لازم را حداکثر تا تاریخ 99/9/26 ضمن بارگذاری در سامانه نمایشگاه به آدرس e.tpo.ir ، به دبیرخانه سازمان نیز ارسال فرمایند.

خبرنگار ایران مراسم نیوز: سید حجت هاشمی یرکی

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25649/فراخوان-انتخاب-مجری-جهت-برگزاری-نمایشگاه-سالانه-داکار-برگزار-می-شود
بستن   چاپ