اوقاف همدان میزبان دبیر خانه چند رسانه ای جشنواره وقف
يکشنبه 9 آذر 1399 - 12:47:54

ایران مراسم نیوز:  معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به دایر شدن دبیرخانه چند رسانه‌ای جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان از هنرمندان و نویسندگان برای شرکت در این رویداد فرهنگی دعوت کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان اظهار داشت: مسوولیت بخش چندرسانه‌ای این رویداد مهم به همدان واگذار شده و پذیرای آثار علاقه‌مندان و ارائه مشاوره و راهنمایی لازم در این زمینه هستیم.

او گفت: این رویداد با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور و گسترش فرهنگ وقف و معرفی ثمرات گرانبهای آن و همچنین تولید آثار فاخر در این خصوص برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه همدان خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود و همچنین دبیرخانه تخصصی هر بخش از این جشنواره با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک اداره کل تشکیل شده است.



حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه به برگزیدگان هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌شود گفت: علاوه بر اهدای جوایز، تمامی آثاری که به بخش نهایی مسابقه راه می‌یابند، گواهی شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند و نمایشگاه‌هایی از آثار برتر جشنواره نیز برگزار می‌شود.

او با دعوت از هنرمندان و اندیشمندان برای حضور در این رویداد افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.

مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین سال آینده است و داوری و اعلام نتیجه نیز خرداد سال 1400 انجام می‌شود.

 
 



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25568/اوقاف-همدان-میزبان-دبیر-خانه-چند-رسانه-ای-جشنواره-وقف
بستن   چاپ