برای اولین بار در ایران نمایشگاه مدرن برگزار می شود
سه شنبه 4 آذر 1399 - 22:49:27

ایران مراسم نیوز: نمایشگاه مدرن که می تواند راهکار بسیار مناسبی در زمان شیوع پاندمی کرونا باشد، برای اولین بار در ایران برنامه ریزی شده و توسط موسسه فرهنگی رسانه آرمانی برگزار می گردد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز به نقل از شبکه اکسپو:  سودابه حیدری رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی رسانه آرمانی در گفتگو با خبرنگار این شبکه درباره برگزاری نمایشگاه مدرن گفت: ایده این طرح بر اساس شرایط حاضر در جهان به واسطه شیوع بیماری کرونا و حفظ جان مردم توسط متخصصان این مجموعه طرح ریزی شد تا بتوانیم در چنین شرایط اقتصادی و بیماری، شرکت ها و فعالان اقتصادی را از هزینه های سنگین و بسیار زیاد نمایشگاه حضوری رهایی بخشیم و در عین حال سلامتی و جان آنها و مخاطبان را حفظ کنیم.

وی افزود: نمایشگاه مدرن ایده خاص و جدیدی است که امکانات منحصر به فردی را در اختیار مشارکت کنندگان قرار می دهد و تمام هزینه های ساخت غرفه اختصاصی، تبلیغات و حضور را به نزدیکی صفر می رساند تا فعالان اقتصادی با خیال آسوده تر بتوانند شرکت و برند خود را معرفی نمایند و ظرفیت ها و توانمندی های خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

وی در خصوص نحوه برگزاری این نمایشگاه و در پاسخ به این سوال که آیا این نمایشگاه به صورت 3 بعدی و مجازی برگزار می شود یا خیر تاکید کرد: این نمایشگاه به نحوی خاص برگزار می شود که تلفیقی از نمایشگاه حضوری، مجازی و سیستم نوین نمایشگاه ماهواره ای می باشد که طراحی آن کاملا انحصاری است و در جهان تا کنون صورت نگرفته است.

وی افزود: این رویدادهای نمایشگاهی میتواند راهکاری نوین در شرایط کنونی و آینده صنعت نمایشگاهی باشد تا موفقیت شرکت ها را در حضور نمایشگاه ها بیشتر کرده و مخاطبان چند میلیونی از سراسر جهان را با آنان آشنا نماید و در لحظه بتوانند با تمام آنها ارتباط نزدیک برقرار نموده و قرارداد همکاری نیز امضا کنند.

وی تصریح کرد: برای سال جاری 5 رویداد طرح ریزی شده که با نمایشگاه طلا، جواهر در 8 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود و پس از آن با رویدادهای آرایشی، بهداشتی (مدرن بیوتی) – ورزش و تجهیزات ورزشی – شیرینی، قهوه و نوشیدنی ها – چرم، لباس و اکسسوری ادامه خواهد یافت.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25470/برای-اولین-بار-در-ایران-نمایشگاه-مدرن-برگزار-می-شود
بستن   چاپ