نشست صمیمی رییس هیات مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی با فرمانده پایگاه مقاومت بسیج
سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:55:08
ایران مراسم نیوز: دراین دیدارکه به مناسبت بزرگداشت هفته مبارک بسیج با حضورچراغی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صنعت،معدن وتجارت و سید ابراهیم حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران وهمچنین سایراعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج دردفترمدیرعامل برگزار شد، زمانی نسبت به اشاعه و گسترش تفکرتحول آفرین بسیج در مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در آغاز نشست، دکترزمانی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی که بواسطه تحریم های ظالمانه آمریکا بر ملت بزرگ ایران تحمیل شده است خاطر نشان کرد: با روحیه جهادی و بسیجی می توانیم از این گردنه سخت هم عبور نماییم.

زمانی با یادآوری برکت روحیه بسیجی که در زمان هشت سال دفاع مقدس درکشورحاکم بودافزود: مردم با روحیه بسیجی فارغ ازنگاه سیاسی تمام قد از رزمندگان و جان برکفان دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی کردند که امنیت ،استقلال و پیشرفت امروزجامعه نتیجه همان روحیه جهادی و بسیجی است .

وی با تاکید بر جایگاه تفکر بسیجی در شرکت نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران افزود: از تمام برنامه های پایگاه مقاومت بسیج حمایت کرده و در راه گسترش فرهنگ جهادی و بسیجی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25465/نشست-صمیمی-رییس-هیات-مدیر-عامل-نمایشگاه-های-بین-المللی-با-فرمانده-پایگاه-مقاومت-بسیج
بستن   چاپ