دهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برگزار می شود
سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:32:38
ایران مراسم نیوز: دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اسفندماه 1399 توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران در توضیح این خبر آورده است:

در دهمین دوره برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران نهاد مجری درصدد است با نظر به چشم‌انداز تعریف شده سمپوزیوم، جایگاه ایران را در هنر مجسمه‌سازی منطقه تثبیت و ارتقاء بخشد. همچنین با تلاش برای احیای میراث تاریخی ایران در زمینه حجاری و سنگ‌تراشی؛ فضای تعامل و گفتگو در زمینه مجسمه‌سازی شهری را فراهم کرده و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها را با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی ایجاد کند.

در این دوره از سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برای اولین بار بخشی به پژوهش اختصاص‌یافته است تا پژوهشگران فعال در حوزه مجسمه‌سازی و هنر شهری را دعوت به همکاری کند. در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه رزومه و سوابق پژوهشی، در قالب تیم‌های پژوهشی سمپوزیوم در کارگروه‌های تولید محتوی مشارکت کنند.

مهلت ثبت‌نام در بخش پژوهش تا 10 آذرماه است و متقاضیان می‌توانند تمامی سوابق خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت‌نام به نشانی th.tehransymp@gmail.com10 ارسال کنند. در عنوان ایمیل حتما عبارت (متقاضی بخش پژوهشی + نام کامل پژوهشگر) ذکر شود.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25460/دهمین-سمپوزیوم-بین‌المللی-مجسمه‌سازی-تهران-برگزار-می-شود
بستن   چاپ