هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع برگزار می شود
سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:28:42

ایران مراسم نیوز: هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع به میزبانی انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به صورت مجازی برگزار خواهد می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، این همایش‌ در راستای توسعه دانش مهندسی صنایع، ارائه جدیدترین دستاوردهای این حوزه و همچنین ارتقای سطح علمی جهت ورود به بازار کار هرساله برگزار می‌شود و هدف از این کنفرانس ارائه مطالب روز دنیا و دستاوردهای حوزه مهندسی صنایع و ایجاد ارتباطات موثر علمی و پژوهشی و صنعتی در این حوزه است.

محورهای ارسال مقالات هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع، توسط دکتر رمضانیان، دبیر علمی این همایش بصورت زیر اعلام شد. "تصمیم گیری و بهینه سازی مهندسی حمل و نقل"، "لجستیک و زنجیره تامین سیستم های اطلاعاتی"، "مدیریت دانش و داده کاوی"، "مدیریت و مهندسی سیستم های سلامت"، "مدیریت و مهندسی سیستم های کیفیت"، "مدیریت سیستم های تولید و عملیات"، "مدیریت و کنترل پروژه"، "برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات"، "مهندسی مالی و سیستم های مالی" از جمله محورهای ارسال مقالات هجدهمین همایش ملی مهندسی صنایع است.

دانشجویان می‌توانند در محورهای تعیین شده مقاله ارسال کنند و همچنین در پنل ها و وبینارهای آموزشی این رویداد، شرکت و اخبار این رویداد را در کانال iensc@ دنبال کنند.

این همایش چهارم و پنجم دی ماه 99 برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال مقالات تا پنجم آذر ٩٩ در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر  به لینک  https://www.iensc.ir/  و آیدی iensc@ مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25458/هجدهمین-همایش-ملی-مهندسی-صنایع-برگزار-می-شود
بستن   چاپ