دبیر اجرایی انجمن غرفه سازان
2 چالش اساسی صنعت نمایشگاهی در سال 1400
دوشنبه 3 آذر 1399 - 15:24:56
ایران مراسم نیوز: دبیر اجرایی انجمن غرفه سازان گفت: تا هنگامی که تحریم ‌ها یا کمرنگ و یا به طور کلی لغو نشوند همچنان بحران در صنعت نمایشگاهی و دیگر مباحث اقتصادی کشور وجود خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،صنعت نمایشگاهی کشور در هشت ماه گذشته دست خوش چالش ‌ها و مشکلات گوناگون و بعضا بی‌ سابقه بوده که شیوع ویروس کرونا در صدر این مشکلات، موجب ایجاد چالش ‌های بزرگ از جمله ممنوعیت چندین و چند ماهه برگزاری تمام رویدادهای نمایشگاهی شد. گرچه شیوع این ویروس همچنان کنترل نشده و برگزاری رویدادها کماکان با در بسته رو برو می‌ شود اما اقداماتی نیز به منظور حفظ و بقای این صنعت توسط فعالان این حوزه انجام گرفته است. حال سوالی که پیش می‌آید این است که با توجه به مشکلات پیش آمده برای صنعت نمایشگاهی کشور، شرایط کنونی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چشم انداز صنعت نمایشگاهی کشور در سال 1400 چطور خواهد بود؟

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز برای دریافت پاسخ این سوالات گفت ‌و گویی با حسام گودرزی، دبیر اجرایی انجمن غرفه سازان ترتیب داده و نظر وی را در این خصوص جویا شده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25435/2-چالش-اساسی-صنعت-نمایشگاهی-در-سال-1400
بستن   چاپ