تقدیر معاون وزیر صمت از مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 12:25:14
ایران مراسم نیوز: معاون وزیر صمت از تلاشهای مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان جهت برگزاری نمایشگاه های تخصصی با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین اسکان ٥ هزار خانواده سیل زده در سال گذشته تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان، متن تقدیر نامه به شرح زیر است :

برادر گرانقدر

جناب آقای مهندس مهرداد یزدی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان

باسلام

آن هنگام که خلوص نیست و صداقت پاک و انگیزه بالای خدمت عجین گشتن و تمام همت انسان در خدمتگزاری خالصانه معطوف گردد و مصداق روشنی از آیه شریفت ” فَاسْتّبِقُواْ الْخَیْرّاتِ ” باشد هیچ متاع دنیایی جبران آن نخواهد شد، پس شایسته سزاوارترین ستودنی هاست.

لازم می دانم مراتب قدردانی و سپاس فراوان خود را از جنابعالی و تمامی همکاران گرامی که در سال جهش تولید با احساس مسئولیت و روحیه همکاری و تلاش خستگی ناپذیر در این شرایط سخت تحریم اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی همت خویش قرارداده اید اعلام نموده و از درگاه احدیت آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون و آینده ای سرشار از عزت را برای شما خواستارم.

امید است در پرتو توجهات خالق منان و عنایت حضرت ولی عصر ( عج ) در راه خدمت به اهداف مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25305/تقدیر-معاون-وزیر-صمت-از-مدیرعامل-شرکت-نمایشگاههای-بین-المللی-استان-گلستان
بستن   چاپ