ششمین نشست وبیناری مسئولان صندوق نوآوری با مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می شود
دوشنبه 26 آبان 1399 - 11:54:29

ایران مراسم نیوز: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مشتریان در نظر دارد با هدف بررسی مشکلات و مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان نشست‌هایی با مسئولان و مدیران به صورت وبیناری برگزار کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،ششمین نشست وبیناری مسئولان صندوق با مدیران عامل شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف بررسی و حل چالش‌های پیش‌روی شرکت‌هایی که هم اکنون متقاضی خدمات توانمندسازی هستند برنامه‌ریزی شده است. این نشست با حضور مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در روز چهار‌شنبه 28آبان ماه 1399، ساعت  11 صبح برگزار می‌شود.
لذا شرکت‌هایی که متقاضی دریافت خدمات توانمندسازی هستند، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ 1399/08/27 با تکمیل فرم مربوطه (کلیک کنید) درخواست خود را ثبت کنند. تمامی متقاضیان حضور در این نشست می‌توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/t210 اقدام کنند.
لازم به ذکر است با توجه به محدودیت زمانی موجود، اولویت ورود به گفتگو و طرح مسأله با شرکت‌هایی است که سریع‌تر اقدام به تکمیل و ارسال فرم مربوطه (کلیک کنید) برای صندوق کنند. سایر شرکت‌هایی که با توجه به محدودیت زمانی امکان طرح مسأله برای آنها ایجاد نشود، امکان حضور در نشست را دارند و پس از جلسه نیز درخواست‌های آنها از طریق معاونت توسعه پیگیری خواهد شد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 42170611 (سرکار خانم منصوری) در ساعات اداری تماس بگیرید


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25274/ششمین-نشست-وبیناری-مسئولان-صندوق-نوآوری-با-مدیران-عامل-شرکت‌های-دانش‌بنیان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ