نیروگاه شهید مفتح پیشرو در مقابله با کرونا
دوشنبه 26 آبان 1399 - 10:30:44
ایران مراسم نیوز: معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر گفت : همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و مقابله همگانی با این ویروس و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهید مفتح و خانواده های کارکنان، هفتمین مرحله توزیع اقلام بهداشتی در بین کارکنان این مجموعه انجام شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بیژن مدبری افزود: در هفتمین مرحله از توزیع اقلام بهداشتی تعداد 5٠ عددماسک طبی، یک بطری مایع ضدعفونی دست به همراه یک عدد اسپری ضدعفونی کننده دست به هر یک از همکاران تحویل گردید.

مدبری تصریح کرد: در شش مرحله قبلی افزون بر 7 هزار و 7٠٠ بطری یک لیتری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، 500 عدد ژل ضدعفونی کننده و 33 هزار و 500 عدد ماسک و 2 هزار و 2٠٠ بسته دستکش یکبار مصرف در بین کارکنان توزیع شده است.

وی در ادامه بیان کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی تمامی ساختمان های نیروگاه پس از ساعات کار پرسنل و شارژ مخازن محلول ضدعفونی کننده در سطح این مجموعه در سه روز از هفته توسط اداره خدمات انجام می گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه در پایان افزود: نیروگاه شهید مفتح علاوه بر حفظ آمادگی تولید در عرصه مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم عزیز و جامعه سلامت کشور ایستاده است و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود تا کنون بیش از 300 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده را در بین مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ادارات و سازمان های استان همدان توزیع کرده است

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25264/نیروگاه-شهید-مفتح-پیشرو-در-مقابله-با-کرونا
بستن   چاپ