افتتاح اولین نمایشگاه محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی در دبی
دوشنبه 26 آبان 1399 - 10:09:56

ایران مراسم نیوز:  منابع خبری  از افتتاح اولین نمایشگاه محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی در دبی خبر دادند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، بله نقل از ایسنا به نقل از روزنامه القدس العربی، به گفته رسانه‌های اماراتی، در این نمایشگاه که برای اولین بار برگزار شد، تعدادی از مسئولان اماراتی و اسرائیلی از جمله سلطان احمد بن سلیم، رئیس اجرایی مجموعه بین المللی بنادر دبی، عیسی عبدالرحمن الهاشمی، مدیر دفتر امنیت غذایی در وزارت امور کابینه، شلومی فوگل، رئس شورای اداری شرکت متخصص در صادرات محصولات کشاورزی اسرائیلی حضور داشتند.
این نمایشگاه اولین نمایشگاه محصولات کشاورزی رژیم صهیونیستی بود که در بازار سبزی و میوه دبی در منطقه رأس الخور برگزار شد.

اوفیر جندلمن، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این نمایشگاه یکی از ثمره‌های صلح است. بهترین میوه‌ها و سبزی‌های اسرائیلی در فروشگاه‌ها و بازارهای امارات فروخته می‌شوند. این اقدام بعد از آن صورت گرفت که توافقی برای صادرات محصولات کشاورزی اسرائیلی‌ها به امارات امضا شد.

شلومی فوگل نیز گفت:صادرات محصولات تازه کشاورزی از اسرائیل به بازارهای امارات مزیت بزرگی دارد و آن نزدیک بودن از نظر جغرافیایی و امکان انتقال سریع و مستقیم محصولات به بازارهای امارات است. 

اخیرا نتانیاهو درباره منافع عادی‌سازی روابط گفت: ببینید اکنون به لطف توافق‌های صلح چه اتفاقی می‌افتد.. کشتی‌هایی از امارات در بندر حیفا محموله‌های خود را خالی می‌کنند، هیئت رسمی از تجار اسرائیلی اکنون در دبی هستند. محصولات کشاورزی در بازارهای امارات به فروش می‌رسند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25257/افتتاح-اولین-نمایشگاه-محصولات-کشاورزی-رژیم-صهیونیستی-در-دبی
بستن   چاپ