آموزش راه‌اندازی کسب و کار فرهنگی برای شهروندان پایتخت
پنجشنبه 22 آبان 1399 - 09:20:06

ایران مراسم نیوز:  از فرهنگسرای سرو، برنامه «گلخانه نوآوری» با موضوع آموزش مجازی کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی و با هدف توانمندسازی شهروندان علاقه‌مند به راه‌اندازی و ایده‌پردازی در این زمینه از سوی خانه فرهنگ گلها آغاز به کار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،مدیر فرهنگی هنری منطقه 6 و رئیس فرهنگسرای سرو در این باره اظهارداشت: افرادی که علاقه‌مند به ایده‌پردازی و یا بهره‌گیری از توانمندی‌های خود و استفاده از فرصت‌هایی هستند که شبکه‌های اجتماعی در اختیارشان می‌گذارد و  می‌خواهند کسب و کار فردی و خانوادگی راه‌اندازی کنند بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانند با این برنامه همراه شوند.
«رویا فتحی» گفت: ترویج فرهنگ خوداتکایی و بهره‌وری از فرصت‌های فناوری اطلاعات، خودشکوفایی و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و آموزشی در فضای مجازی و توانمندسازی مخاطبان با دانش فنی لازم برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شخصی خودشان از رویکردهای اصلی این برنامه است.
«فتحی» افزود: برنامه گلخانه نوآوری این امکان را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند که از مرحله ایده‌پردازی تا سودرسانی خدمت یا کالای فرهنگی و آموزشی‏شان از راهنمایی و نظارت آنلاین یک تیم از کارشناسان کارآزموده بهره‌مند شوند.  علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این آموزش‏‌ها می‌توانند به صفحه مجازی خانه فرهنگ گلها به نشانی golha.khanehfarhang مراجعه کنند.
برگزاری نمایشگاه مجازی آثار و کتیبه‌های موزه ملی ایران

نگارخانه فرهنگسرای سرو به دلیل رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش مراجعه به موزه‌ها در این ایام و دسترسی علاقمندان به موزه‌ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کرده است. در نخستین نمایشگاه، آثاری از اشیا و کتیبه‌های موزه ملی ایران در صفحه مجازی فرهنگسرای سرو به نمایش گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند به صفحه‌های مجازی فرهنگسرا و نگارخانه سرو به نشانی @farhangsara_sarv و @sarv_gallery6 مراجعه کنند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25189/آموزش-راه‌اندازی-کسب-و-کار-فرهنگی-برای-شهروندان-پایتخت
بستن   چاپ