اکسپو واردات چین با گردش مالی و امضای قراردادهای 72 میلیارد دلار پایان یافت
چهارشنبه 21 آبان 1399 - 09:04:23

ایران مراسم نیوز:  بزرگترین رویداد تجاری جهان در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا در سال جاری میلادی است و ارزش قراردادهای منعقده آن در مقایسه با نمایشگاه دوره قبل 2/1 درصد افزایش یافته است. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از تلویزیون مرکزی چین، ایننمایشگاه به مدت پنج روز و با حضور بیش از 2 هزار و 700 بازرگان و تاجر از بیش از 120 کشور و منطقه از جمله ایران و در مساحتی به میزان 360 هزار متر مربع و ارایه 411 محصول ، فناوری و خدمات جدید برگزار شد.«این جانگ» معاون اجرایی شرکت اشنایدر الکتریک در مصاحبه مطبوعاتی در حاشیه نمایشگاه گفت: به رغم شرایط خاص امسال این نمایشگاه طبق برنامه برگزار شد. این نشانه ای از اهمیت چین برای بهبود اقتصاد جهانی است. 

وی افزود: اشتیاق شدید به اکسپو امسال چشمگیر بود و صدها شرکت از هم اکنون برای دوره چهارم این نمایشگاه بین المللی ابراز تمایل کرده اند. 

روزنامه گلوبال تایمز چین می نویسد که بر اساس نظرسنجی یک بانک خارجی در جریان برگزاری این نمایشگاه ، شرکت های مختلف بین المللی از سراسر جهان امیدوار به رشد اقتصادی چین در سال های پیش رو ، بر این بازار متمرکز شده اند. 

این بررسی نشان می دهد که سه چهارم شرکت های مورد نظرسنجی پیش بینی می کنند که طی دو سال آینده نسبت زنجیره تأمین کالاهای خود را در چین افزایش خواهند داد و بیش از 40 درصد از آنها قصد دارند نسبت زنجیره تامین کالا در بازار چین را تا 10 درصد و یا بیشتر افزایش دهند.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25168/اکسپو-واردات-چین-با-گردش-مالی-و-امضای-قراردادهای-72-میلیارد-دلار-پایان-یافت
بستن   چاپ