هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات امروز برگزار می شود
سه شنبه 20 آبان 1399 - 10:39:09
ایران مراسم نیوز:  انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات امروز 20 ابان به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد روز گذشته برای نظارت در این انتخابات از پلیس فتا و مرکز ماهر دعوت شده است تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،214 نفر برای حضور درانتخابات نماینده مدیران مسئول درهیأت نظارت برمطبوعات ثبت نام کرده اند.

در این دوره از انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات طبق اعلام دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات بیش از 300 نفر از مدیران مسئول رسانه‌ها ثبت نام کرده بوده که در نهایت 214 نفر از آنها تأیید صلاحیت شدند که به نظر این تعداد برای انتخاب تنها یک نفر مقداری زیاد باشد و نگاهی به اسامی نامزدهای محترم نشان میدهدکه احتمالاً بسیاری از آنها در روزهای اتی و روز انتخابات به نفع نامزدهای اصلی کناره گیری خواهند کرد و از این طریق ائتلاف و جو روانی را برای کسب رأی نامزد اصلی فراهم می‌کنند.

انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e-rasaneh.ir از ساعت 10 صبح تا 16 روز سه شنبه 20 آبان‌ماه 1399 برگزار می‌شود و در صورت عدم احراز اکثریت مطلق مدیران مسئول در مرحله اول، نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ 4 آذرماه 1399 در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد و سه هزار نفر از مدیران مسئول قرار است نماینده خودرا برای هیأت نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند.

گفتنی است، سید حجت هاشمی یرکی فعال رسانه ای و صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی مراسم نیوز در این دوره از انتخابات با کد انتخاباتی 1584 کاندید شده اند.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25151/هجدهمین-دوره-انتخابات-نماینده-مدیران-مسئول-در-هیأت-نظارت-بر-مطبوعات-امروز-برگزار-می-شود
بستن   چاپ