با اعلام دبیر هیات نظارت بر مطبوعات
واجدان شرایط شرکت در انتخابات مدیران مسئول معرفی شدند
يکشنبه 18 آبان 1399 - 12:22:16
ایران مراسم نیوز:  دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از اعلام فهرست نهایی واجدین شرایط شرکت در انتخابات خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار نفر از مدیران مسئول می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاالدین ظهوریان با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ،گفت: درخواست مدیران مسئولی که در اطلاعیه مورخ 99/08/05 دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات واجد شرایط نبوده اند تا پایان وقت اداری شنبه 99/08/17 مورد رسیدگی قرار گرفته و پس از بررسی آخرین وضعیت نظم در انتشار نشریات مکتوب و فعالیت مستمر رسانه های الکترونیکی، منتشر شد.

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته در نهایت تعداد چهار هزار و 44 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شدند که فهرست ایشان در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

ظهوریان یادآور شد: مدیران مسئول می توانند با مراجعه به صفحه نخست سامانه جامع رسانه‌های کشور در بخش اختصاصی انتخابات، جداول و نمودارهای تحلیل آماری واجدین شرایط به صورت برخط مشاهده کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.
هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت 10 تا 16 روز سه شنبه 20 آبان‌ماه و نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ 4 آذرماه 1399 در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.
تعداد چهار هزار و 44 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25110/واجدان-شرایط-شرکت-در-انتخابات-مدیران-مسئول-معرفی-شدند
بستن   چاپ