برگزاری دوره های آموزشی سیستم های مدیریتی در نیروگاه شهید مفتح همدان
پنجشنبه 15 آبان 1399 - 12:56:36

ایران مراسم نیوز:  دوره های آموزشی سیستم های مدیریتی با حضور تمامی کارکنان نیروگاه شهید مفتح به مدت سه روز در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار می گردد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید  برق شهید مفتح و به نقل از معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید مفتح دوره های آموزشی سیستم های مدیریتی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات نیروگاه و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

امین جیریایی افزود: اخذ گواهینامه های سیستم های مدیریتی میتواند در ایجاد اعتبار سازمانی نقش بسزایی ایجاد کند و در همین راستا تاکنون سازمان های بسیاری نسبت به دریافت گواهینامه این استاندارد اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد:  این استاندارد مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها از آن به منظور بهبود مستمر کیفیت محصول یا خدمات خود در سازمان استفاده می کند.

جیریایی بیان کرد:  سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001 - 2015، مدیریت زیست محیطی ISO14001 - 2015، مدیریت انرژی  ISO5٠٠٠1-2٠11 ،  مدیریت ایمنی و بهداشتISO45٠٠1-2٠18 از جمله مباحث این دوره های آموزشی است.

این برنامه با تدریس علیرضا کیانبخش (مشاور پروژه های سیستم های مدیریتی) در 12 آبان ماه برگزار شد و در طبق برنامه در روزهای 18 و 21 همین ماه از ساعت 9 الی 12 برگزار می شود.



http://iranmarasemnews.ir/fa/News/25056/برگزاری-دوره-های-آموزشی-سیستم-های-مدیریتی-در-نیروگاه-شهید-مفتح-همدان
بستن   چاپ