حضور شرکت‌های تسلیحاتی اسرائیلی در نمایشگاه امارات
سه شنبه 13 آبان 1399 - 09:41:04

ایران مراسم نیوز:  منابع خبری اعلام کرده اند اقدامات عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی به مرحله همکاری نظامی رسیده است و شرکت‌های مختلف این رژیم مثل شرکت "رافائل"، "آی‌ای آی" مشارکت خود را در نمایشگاه و کنفرانس دفاع بین‌المللی "آیدکس" در ابوظبی اعلام کردند که قرار است ماه فوریه برگزار شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوانحضور شرکت‌های صهیونیستی در نمایشگاه فروش تسلیحات و تکنولوژی دفاعی تسهیل شد.

دو شرکت مذکور از بزرگترین سازندگان تجهیزات نظامی در اراضی اشغالی هستند که به غرفه رژیم صهیونیستی خواهند پیوست شرکت‌های دیگری مثل "اسمارت شوتر" نیز در این غرفه حضور خواهند شد. این شرکت سامانه‌های سبک ضد پهپادی می‌سازد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام خواهد کرد که شرکت‌ها و محصولات دیگر این رژیم نیز در این نمایشگاه ابوظبی حضور خواهند داشت.

احتمال می‌رود شرکت رافائل در این نمایشگاه سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین و سامانه حفاظتی فعال "Trophy" برای خودرو‌های زرهی و سامانه‌های پارازیت الکترونیکی رادار‌ها را به نمایش بگذارد.

این شرکت‌های اسرائیلی پس از آن به نمایشگاه آیدکس دعوت شدند که برگزار کنندگان این نمایشگاه توافقنامه‌ای با نمایشگاه نظامی رژیم صهیونیستی امضا کردند.

شرکت‌های نظامی حوزه خلیج فارس هم در نمایشگاه اسرائیلی که قرار است ماه ژوئن برگزار شود، شرکت خواهند کرد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24999/حضور-شرکت‌های-تسلیحاتی-اسرائیلی-در-نمایشگاه-امارات
بستن   چاپ