دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه خودرو برگزار می‌شود
يکشنبه 11 آبان 1399 - 11:36:47

ایران مراسم نیوز: رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه خودرو روز دوشنبه 12 آبان ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان این حوزه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، در این رویداد که روز دوشنبه 12 آبان ماه از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می‌شود. 6 استارت‌آپ حوزه خودرو شامل «چارچرخ»، «بازار خودرو»، «ماشینو»، «فیکس شو»، «اینوبار» و «تاکسی بورد» توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران خطرپذیر ارائه می‌کنند.همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه‌گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.
شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://online.inif.ir/ch/demoday   در این رویداد حضور یابند. متقاضیان همچنین می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 86088609-021 تماس حاصل کنند.
گفتنی است در طرح هم‌سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه‌گذاری و نه تسهیلات ارایه می‌دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق‌های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24963/دوشنبه‌های-استارت‌آپی-در-حوزه-خودرو-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ