سخنرانی 287 شخصیت در کنفرانس وحدت یک فرصت استثنایی است
سه شنبه 6 آبان 1399 - 13:02:29
ایران مراسم نیوز: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب از سخنرانی 287 شخصیت دینی در سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به عنوان یک فرصت استثنایی برای جهان اسلام یاد کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، حجت‌الاسلام حمید شهریاری روز سه شنبه در نشست خبری سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهارکرد: 167 سخنران از شخصیت های برجسته جهان اسلام و صاحب نظران تقریب از 47 کشور و 120 شخصیت داخلی در طول یک هفته سخنرانی خواهند داشت.
وی افزود: از 8 آبان مصادف با 12 ربیع الاول تا 12 آبان مقارن با 17 ربیع الاول هر روز 6 نشست و در مجموع 37 نشست وبیناری خواهیم داشت که از این تعداد هشت نشست به زبان فارسی و 29 نشست به زبان های عربی و انگلیسی خواهد بود که برخی از این سخنرانی ها به زبان های ایتالیایی، فرانسه، بنگالی، روسی، ترکی استانبولی و زبان های منطقه ای ترجمه خواهد شد.

امسال کنفرانس وحدت اسلامی با توجه به شرایط کرونایی به صورت وبیناری با موضوع همکاری های جهان اسلام در مصائب و بلایا با رویکرد کرونا در هشت تا 10 منطقه جغرافیایی خواهد بود. مراسم افتتاحیه کنفرانس وحدت در روز هشتم آبان و مراسم اختتامیه سیزدهم آبان برگزار خواهد شد.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24863/سخنرانی-287-شخصیت-در-کنفرانس-وحدت-یک-فرصت-استثنایی-است
بستن   چاپ