فرصت ارایه دستاوردهای علوم شناختی در نمایشگاه ایران ساخت فراهم شد
سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:09:40

ایران مراسم نیوز: از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال جهش تولید و برای حمایت از تولید کنندگان و فناوران، فرصتی دیگر برای ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه علوم شناختی فراهم شد. این فناوران می‌توانند در هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در محل نمایشگاه بین المللی تهران دستاوردهای خود را ارائه دهند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه شناختی، از این شرکت ها درخواست کرد، برای معرفی و ارایه دستاوردها، فناوری ها و فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی خود در این رویداد فنی و تخصصی شرکت کنند.

هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت هم زمان با هفته پژوهش و بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور در 14 بخش موضوعی از جمله تجهیزات عمومی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و نرم افزار در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه علوم شناختی می‌توانند با مراجعه به سایت این نمایشگاه به آدرس WWW.IRANLABEXPO.IR نسبت به ثبت نام  اقدام کنند.

این نمایشگاه از 27 آذرماه امسال کار خود را آغاز می کند و به مدت چهار روز نیز ادامه دارد. مسوولان برگزاری این نمایشگاه اعلام کردند برای خرید دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با توجه به سطح فناوری محصولات مورد نیاز خریدار یارانه 10 تا 50 درصدی در نظر گرفته شده است.

در هفتمین دوره این نمایشگاه در سال گذشته حدود 360 شرکت بیش از 9 هزار و یکصد نوع محصول تولیدی خود را عرضه کردند.

برچسب‌ها نمایشگاه ایران ساخت شرکت دانش بنیان علوم شناختی


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24847/فرصت-ارایه-دستاوردهای-علوم-شناختی-در-نمایشگاه-ایران-ساخت-فراهم-شد
بستن   چاپ