برگزاری نمایشگاه خودرو بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خمین/ هیچ مجوزی صادر نشده است
دوشنبه 5 آبان 1399 - 10:41:42
ایران مراسم نیوز: در شرایطی که هفته‌ها است وضعیت استان مرکزی از لحاظ ویروس کرونا قرمز است، و چهار شهرستان اراک، دلیجان، فراهان و شازند در شرایط بحرانی از نظر شیوع این بیماری قرار دارند، برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی  موجی از بی‌تفاوتی مردم را نسبت به این وضعیت به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،زنگ خطر کووید 19 در اکثر شهرها به صدا درآمده و شمار مبتلایان روز به روز در حال افزایش است، این در حالی است که میانگین سنی جان باختگان کرونا در ماه‌های شهریور و مهرماه امسال به 70 سال کاهش پیدا کرده است

 متاسفانه هنوز طیف وسیعی از مردم تهدید آمیز بودن این ویروس را باور نکرده‌اند و با حضور در تجمعات مختلف بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر شدت گرفتن این وضعیت افزوده‌اند.

برگزاری تجمعات در شرایطی که میزان ابتلا و کشته‌های کرونا در استان مرکزی مرزهای خطر را گذرانده، توجیهی نداشته و برپایی نمایشگاه خودروهای قدیمی با حضور پرشمار بازدیدکنندگان آنهم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای بسی تاسف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خمین  در این رابطه به خبرنگار فارس در خمین گفت: هیچ مجوزی از طرف دانشگاه و پدافند زیستی این شهرستان برای برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس داده نشده است.

مجتبی دیده‌دار اظهار کرد: هیچ مجوزی از طرف دانشگاه و پدافند زیستی این شهرستان برای برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس داده نشده و افراد خاطی در برگزاری این مراسم باید پاسخگو باشند. 

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه مجوز پدافند زیستی شهرستان را نداشت و دانشگاه باتوجه به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در خصوص برگزاری این نمایشگاه شاکی است.

وی ادامه داد: نامه به دادستان زده شده و در حال پیگیری است و باید با خاطیان برخورد شود.

دیده‌دار اظهار کرد: باتوجه به اینکه نمایشگاه اتوموبیل‌های لوکس بدون مجوز و رعایت پروتکل‌‌ها این موضوع از طریق این اداره کل و توسط دادستان پیگیری خواهد شد که مشخص شود افراد برگزار کننده با چه مجوزی اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده‌اند.

وی در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان خمین گفت: وضعیت خوبی نداریم و در شرایط قرمز هستیم، ظرفیت بخش ICU شهرستان خمین تکمیل شده است و نیاز به همراهی بیشتری وجود دارد.

 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24825/برگزاری-نمایشگاه-خودرو-بدون-رعایت-پروتکل‌های-بهداشتی-در-خمین-هیچ-مجوزی-صادر-نشده-است
بستن   چاپ