عکاسان ایرانی منتخب نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان
يکشنبه 4 آبان 1399 - 08:13:30

ایران مراسم نیوز: با شیوع ویروس کرونا و همه‌گیر شدن آن در سراسر دنیا، عکاسان مستند در کشورهای مختلف مانند هر رویداد دیگری تصمیم به ثبت آثار و تغییر و تحولات شهر، مردم و آداب و معاشرت‌ها گرفتند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، از این رو کشور آلمان تصمیم گرفت با برگزاری رقابتی در میان دیگر کشورهای دنیا، مجموع آثار عکاسان از این رویداد فراگیر را وارد رقابت کند و وجه هنری به آن دهد. در این رقابت عکاسان زیادی از 37 کشور در دنیا شرکت کردند و آثار خود را به رقابت جهانی کشاندند.

بعد از داوری آثار، از تیم هفت نفره داوری متشکل از عکاسان مطرح بین‌المللی از جمله عکاس اتریشی، آلمانی و …، از این 37 کشور، 9 شهر وارد رقابت شدند که مجموعه آثار 12 فریمی علی حدادی‌اصل و زهره سلیمی از ایران رتبه نخست را کسب کرد.

بر این اساس، تمامی آثار راه یافته از 9 کشور که در مجموع 70 عکس از شهرهای کیف، تهران، قاهره، بمبئی، رم، نیویورک، لندن و شهرهایی در آلمان و اتریش هستند، در سه بخش مکان‌ها، انسان‌ها و علام بحران، از 21 اکتبر در گالری مرکز فرهنگی pasinger Fabrik در مونیخ با عنوان نمایشگاه Empty Spaceshuttle & Social Distancing به نمایش گذاشته شده و تا 29 نوامبر این نمایشگاه دایر خواهد بود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24810/عکاسان-ایرانی-منتخب-نمایشگاه-کرونا-در-مونیخ-آلمان
بستن   چاپ