اعلام فراخوان ارسال آثار جشنواره فراگیر فرهنگی هنری «نه ب جنگ»
چهارشنبه 23 مهر 1399 - 11:45:43
ایران مراسم نیوز: فراخوان ارسال آثار جشنواره فراگیر فرهنگی هنری «نه ب جنگ» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران منتشر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،دبیر جشنواره «نه ب جنگ» ضمن رونمایی از پوستر جشنواره اظهار داشت، این جشنواره که با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و توسط موسسه فرهنگی هنری فراسیمای پیام رسا برگزار می شود، تمهیدات لازم به منظور دریافت آثار علاقه مندان به حضور در این جشنواره جامع فراهم شده است و از هم اکنون پذیرای آثار ارسالی  هستیم.

وی در خصوص نامگذاری این جشنواره افزود جشنواره جامع «نه ب جنگ» حامل پیام صلح اصیل و راستین است، بدنبال حفظ و ارتقای عزت ایران و ایرانی است. ما مخالف هر گونه جنگ در هر پوششی هستیم. از جنگ نظامی تا فرهنگی و اقتصادی و ... امادر صورت نقض اصول فوق و تجاوز به هر بهانه و در هر شرایطی قطعا دفاع خواهیم کرد و برای رسیدن به اهداف والای انسانی میهن خویش خواهیم جنگید.

شیرین پارسا ضمن اشاره به شرایط کنونی و وجود بیماری منحوس کرونا این تهدید را فرصتی می داند تا با برگزاری این جشنواره در فضای مجازی بتوانیم ضمن جهش تولیدات فرهنگی هنری، گستره نشر پیام جشنواره را گسترده تر کنیم و ازهمین ابزار سخنمان را با زبان هنر، به گوش جهانیان برسانیم و گامی مثبت در راستای شنیده شدن حرفمان به سایر ملیت ها برداریم.

جشنواره فراگیر فرهنگی هنری «نه ب جنگ» ویژه فضای مجازی بوده و در تمام حوزه های فیلم، انیمیشن، عکس، پادکست، پوستر، شعر، روایت و خاطره توسط موسسه فرهنگی هنری فراسیمای پیام رسا با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود که داوری آثار توسط اساتید، حمید بهمنی، امیر اسفندیاری، بهرام عظیمی، محمد رضا میرحسینی، محسن جسور، امیر عابدی، سعید حق زارع، محمد حمادی، عبدالعلی حدادیان، علی صدر، سارا قضاوتی، میلاد قلیچ و پریسا قهرمانی صورت می پذیرد و دبیری آن بر عهده شیرین پارسا است.

علاقه مندان می‌توانند از هم اکنون آثار خود را در تارنمای www.nabejang.com  بارگذاری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره با شماره‌های 26712702 و 26712705 تماس حاصل کنند.

 
 


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24651/اعلام-فراخوان-ارسال-آثار-جشنواره-فراگیر-فرهنگی-هنری-«نه-ب-جنگ»
بستن   چاپ