حضور فعال و پررنگ شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در سمپوزیوم فولاد و نمایشگاه بین‌المللی فولاد
چهارشنبه 16 مهر 1399 - 16:38:56

ایران مراسم نیوز: سمپوزیوم و‌ نمایشگاه بین‌المللی فولاد، صبح امروز در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، این نمایشگاه از امروز دوشنبه 14 مهرماه تا چهارشنبه 16 مهرماه به مدت 3 روز از ساعت 17 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان می‌باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز به عنوان یکی از حامیان برگزاری این سمپوزیوم و نمایشگاه، حضوری فعال و پررنگ در آن دارد و غرفه این شرکت همه‌روزه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش می‌باشد.
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر که بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد اولیه صنعت فولاد کشور و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های معدنی و صنعتی در حوزه جهش تولید بشمار می‌رود در این نمایشگاه موضوعات و محصولاتی همچون؛ تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فرآورده‌های دیرگداز، روانسازها و .... را مورد ارائه قرار داده است.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24520/حضور-فعال-و-پررنگ-شرکت-معدنی-و-صنعتی-گل‌گهر-در-سمپوزیوم-فولاد-و-نمایشگاه-بین‌المللی-فولاد
بستن   چاپ