منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از ظرفیتهای بی نظیری در کشور برخوردار است
چهارشنبه 16 مهر 1399 - 10:21:50

ایران مراسم نیوز: در افتتاحیه این نمایشگاه دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه از غرفه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان بازدید کردند. نمایشگاه بین المللی فولاد همزمان با بیست و دومین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد در جزیره کیش شروع به کار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز،در این نمایشگاه   شرکت های فعال و مطرح کشور آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی خود را در زمینه های مختلف از جمله  تجهیزات فنی، خطوط تولید، مواد اولیه، تولیدات اختصاصی، فراورده های دیر گداز و دستاوردهای صادراتی  را در معرض نمایش وبررسی بازدید کنندگان گذاشته اند.مظفری در این بازدید با اشاره به اینکه تحولات منطقه ویژه اقتصادی پارسیان را دنبال میکنم و از آخرین  تحولات زیرساختی آن خبر دارم بیان داشت: این منطقه را دارای ظرفیت های بی نظیری میدانم که در آینده ای  نزدیک حرف های زیادی در حوزه فولاد برای گفتن خواهد داشت.

وی تاکید کرد منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در استان هرمزگان باوجود مزیت های فراوان و دسترسی به منابع عظیم  گاز و معادن مختلف و همجواری با دریا، زمینه رشد و توسعه زیادی دارند که برای استفاده از  این ظرفیت‌ها باید برنامه جامع تعریف کرد.

مظفری ابراز امیدواری کرد،که در آینده بتوان بین منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و منطقه آزاد کیش تعاملات خوبی  برقرار کرد.

علیرضا خورشید زاده مدیر روابط عمومی و تشریفات منطقه ویژه اقتصادی  پارسیان نیز  ضمن خوشامدگویی  و نام بردن از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به عنوان هاب سوم پتروشیمی و دروازه صادرات کشور گفت:برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دارا بودن مزایای بسیار و تاکید بر توسعه چند وجهی آن در حوزه صنایع انرژی بر از جمله فولاد و الومینا تاکید ویژه داریم و در افق 15 ساله فولاد بیشترین تولید پس از پتروشیمی را در این منطقه خواهد داشت.

شایان ذکر است یکی از ویژگی‌های عمده شاخص این نمایشگاه که به آن می‌توان اشاره کرد این است که نمایشگاه فولاد کیش بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی  سالهای اخیر است.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی فولاد کیش از تاریخ 14 مهرماه لغایت 16 مهر ماه  از ساعت 17 الی 22 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر خواهد بود.


http://iranmarasemnews.ir/fa/News/24513/منطقه-ویژه-اقتصادی-پارسیان-از-ظرفیتهای-بی-نظیری-در-کشور-برخوردار-است
بستن   چاپ